Grou laat Oekraïne niet in de kou!

Met medewerking van de Friese Rijders organiseert een groep vrijwilligers uit Grou een actieweek voor Oekraïne van 16 t/m 22 maart. Het initiatief voor deze actiegroep komt van de Stichting Groen Grou die de doelstelling van de Friese Rijders omarmt.

Doelstelling van de actiegroep is 100 bananendozen met levensmiddelen en 5 generatoren te kunnen leveren aan de Friese Rijders die voor het transport zorgen naar Oekraïne.

Helpt u mee?

De volgende acties worden van 16 tot 23 maart 2024 in Grou uitgezet:

1. Donatie levensmiddelen bij Oer ’t Hout (deze slaat ook de bananendozen op)
  2. Adopteer een doos (35 euro), voor wie geen tijd heeft levensmiddelen te brengen.
  3. Huis aan huis collecte voor generatoren, transportkosten en levensmiddelen
  4. Poiesz actie: donatie flessenbonnen en zegels(boekjes) in actieton
  5. Collecte tijdens de kerkdienst
  6. Donatie oproep bij ‘t Grouster Ontmoetings Kafée
  7. Inzamelactie bij Yn e Sinne Farm

In de week vóór de inzamelacties wordt er een flyer verspreid waarin alle informatie over de acties staat. In deze flyer staat ook de lijst van levensmiddelen die men kan schenken.

Een gevulde doos kost € 35,00
Transportkosten zijn € 5,00 per doos
Een generator kost tussen € 275,00 en € 325,00

Een financiële bijdrage leveren? Fijn!
Help ook mee de doelstelling van de Friese Rijders te behalen.
Een financiële bijdrage kan via IBAN NL92 RABO 0378989529  o.v.v. Friese Rijders Oekraïne Grou of gebruik de QR code. Een gift wordt 100% besteed aan hulp voor Oekraïne

De Stichting Groen Grou stimuleert, organiseert en ondersteunt meerdere activiteiten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan aan activiteiten in de kringloopwinkel en Grou2030.

Klik op onderstaande buttons voor meer informatie.

Een financiele bijdrage leveren? Fijn! Gebruik je camera op je telefoon of stort je bijdrage via IBAN NL92 RABO 03789529 o.v.v. Friese Rijders Oekraine Grou. Een gift wordt 100% besteed aan hulp voor Oekraine.